İlimizde uzun yıllardır açılması beklenen anjiyo ünitesi, bugün itibariyle halkımızın hizmetine sunulmuştur. Başta AK Parti milletvekillerimiz Sayın Kaan Koç ve Sayın Orhan Atalay olmak üzere, Sağlık Müdürümüz Sayın İshak Askerioğlu’na, Valimiz Sayın Mehmet Fatih Çiçekli’ye ve emeği geçen herkese, tüm halkımız ve esnaf sanatkarlarımız adına teşekkür ediyorum.
Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha hızlı ve etkin ulaşabilmesi adına çok önemli bir yatırım olan bu hizmetin ilimize hayırlı olmasını diliyor, katkı sunan herkesten Allah razı olsun diyorum.
