Şoförler Odası Başkanımız ile birlikte Ardahan’ımızın Çamlıçatak mevkiinde, aziz şehitlerimiz ve kahraman gazilerimiz adına düzenlenen orman açılış programına katıldık.
Vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitlerimize Allah’tan rahmet, gazilerimize sağlıklı ve huzurlu bir ömür diliyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
