Alın teriyle hayatını kazanan, üreten ve ülkemizin kalkınmasına katkı sağlayan tüm emekçi kardeşlerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyorum.
Emeğin en yüce değer olduğuna inandığımız bu anlamlı günde; birlik, beraberlik ve dayanışmanın önemini bir kez daha vurguluyoruz. Güçlü bir toplumun temelinde, emeğe verilen değer ve çalışanların hak ettikleri şartlara kavuşması yer almaktadır.
Temennimiz; emeğin karşılığını bulduğu, adaletin ve refahın herkes için eşit olduğu bir geleceğe ulaşmaktır. Daha güzel yarınlara hep birlikte, omuz omuza yürümek dileğiyle…
Tüm emekçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun.
Candar Yılmaz
Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı
