Ardahan haber sitemizin muhabiri ve gazetecisi Çiğdem Koçak, Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Candar Yılmaz’ı ziyaret etti.
Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Candar Yılmaz, yürüttüğü çalışmalar, hayata geçirilen projeler ve önümüzdeki dönemde planlanan faaliyetler hakkında Ardahan Habere değerlendirmelerde bulundu.
GALERİCİ VE EMLAKÇILARA MESLEKİ YETERLİLİK DESTEĞİ
Başkan Yılmaz, galericilik ve emlak sektöründe faaliyet gösteren esnaflarımıza yönelik düzenlenen Mesleki Yeterlilik Eğitim ve Sınavlarının ilk etabını başarıyla tamamladıklarını belirterek, ikinci etap eğitimler için başvuruların devam ettiğini ifade etti. Eğitim ve sınav programlarına yoğun ilgi gösterildiğini vurgulayan Yılmaz, bu çalışmaların hem sektörün gelişimine hem de esnafımızın mesleki yeterliliklerinin artırılmasına önemli katkılar sunduğunu söyledi.
ESNAF ARTIK BAŞKA İLLERE GİTMEYECEK
Başkan Yılmaz, “Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren sanayi esnafımızın en önemli taleplerinden biri olan bankamatik sözümüzü yerine getirerek hizmete sunduk. Artık esnafımız belge almak için işini gücünü bırakıp başka illere gitmek zorunda kalmayacak. Bu imkan sayesinde hem esnafımızın yükü azalacak hem de ilimizdeki mesleki standartlar yükselerek kayıtlı ve nitelikli iş gücü artacaktır.” dedi.
ARDAHAN ESNAFI İÇİN YENİ ÇALIŞMALAR YOLDA
Öte yandan Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ile iş birliği içerisinde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında berberler, lokantacılar başta olmak üzere yaklaşık 400 esnafımıza hijyen ve iş sağlığı-güvenliği eğitimleri verildiğini belirten Yılmaz, bu eğitimlerin ikinci etabı için de hazırlıkların sürdüğünü kaydetti.
Başkanımız Candar Yılmaz, Ardahan esnafı için üretmeye, yeni projeler geliştirmeye ve esnafımızın her alanda hak ettiği hizmetlere ulaşabilmesi için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
