Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli’nin öncülüğünde başlatılan “Temiz Şehir, Temiz Esnaf” çalışmaları kapsamında kent merkezinde kapsamlı bir saha ziyareti gerçekleştirildi.
Vali Çiçekli’ye ziyaretlerde Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Asım Özer ile Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Candar Yılmaz eşlik etti. Esnafları tek tek ziyaret eden heyet, iş yerlerinin temizliği, dükkânların dış görünüşü ve şehir estetiğine katkı sağlayacak düzenlemeler konusunda bilgilendirmelerde bulundu.
Öte yandan, 10-12 Temmuz tarihleri arasında Ardahan’da gerçekleştirilecek Bisiklet Festivali öncesinde şehrin en iyi şekilde hazırlanması amacıyla başlatılan çalışmaların da hız kesmeden sürdüğü belirtildi. Festival öncesinde kent genelinde büyük bir seferberlik başlatıldığını ifade eden Vali Çiçekli, esnaf başta olmak üzere vatandaşların desteğinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
Saha programı sırasında açıklamalarda bulunan Vali Mehmet Fatih Çiçekli, geçtiğimiz günlerde şehrin tüm paydaşlarıyla bir araya gelerek Ardahan’ın geleceği ve turizm potansiyeli için ortak bir çalışma kararı aldıklarını hatırlattı.
“Ardahan el ele geleceğe hazırlanıyor, turizme hazırlanıyor” diyen Çiçekli, “Bugün esnaf odalarımızla birlikte esnaflarımızı ziyaret ederek ‘Temiz esnaf, güzel Ardahan’ anlayışını anlattık. Doğasıyla büyüleyen şehrimizi çarşısıyla, pazarıyla ve kurumlarıyla da en güzel noktaya taşımayı hedefliyoruz. Misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamak için hazırlıklarımızı sürdürüyoruz” dedi.
Taksi duraklarında boyama çalışmaları yapıldığını ve çeşitli noktalarda bilinçlendirme faaliyetlerinin devam ettiğini belirten Çiçekli, tüm vatandaşlara çağrıda bulunarak şunları söyledi:
“Şehir bizim. Allah’ın yarattığı Ardahan gerçekten çok güzel. İnsanlarımız da çok güzel. Şehrimiz, çarşımız ve pazarımız da buna uygun hale gelmeli. Güzel olan Ardahan’ımızı daha da güzel yapmak için hep birlikte çalışmalıyız. Önümüzdeki festival günleri başta olmak üzere misafirlerimizi en iyi şekilde karşılamaya hazırlanıyoruz. Çalışanından esnafına, ev hanımından memuruna, işçisinden öğrencisine kadar herkesin bu seferberliğe katkı sunmasını bekliyoruz.”
Kaynak: https://www.ardahanhaber.com.tr/temiz-sehir-temiz-esnaf-seferberligi/66304
