Ardahan Valimiz Sayın Mehmet Fatih Çiçekkiı’nin koordinasyonunda, İlimizde 10-11-12 Temmuz tarihlerinde Bisiklet Festivali düzenlenecektir. Festivalin başlangıcı Ardahan Üniversitesi’nden yapılacak olup, etkinliğin rotası Damal’da bulunan Atatürk Silüeti Seyir Noktası’nda sona erecektir.
Üç gün boyunca sürecek bu güzel organizasyonun, ilimizin tanıtımına önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Bugün de Kültür Müdürlüğümüz ile birlikte esnaf ve sanatkârlarımızın bir kısmını ziyaret ederek, tanıtım stantlarının festival alanında yer almasının önemini ifade ettik. İlimizde üretilen mal ve hizmetlerin, dışarıdan gelecek misafirlere tanıtılması konusunda gerekli girişimlerde ve ısrarlı taleplerde bulunduk.
Ülkemizin farklı bölgelerinden ve il dışından gelecek misafirlerimize Ardahan’ın misafirperverliğini en güzel şekilde göstermemiz gerektiğine inanıyoruz. Bu vesileyle tüm esnaf ve sanatkârlarımızı festival süresince duyarlı olmaya, ilimizin değerlerini tanıtma noktasında katkı sunmaya ve bu önemli organizasyona sahip çıkmaya davet ediyorum.

