Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli’nin öncülüğünde hayata geçirilen “Temiz Şehir, Temiz Esnaf” çalışmaları kapsamında kent merkezinde esnaflara yönelik saha ziyaretleri gerçekleştirildi.
Ardahan’da şehir estetiğini geliştirmek ve kenti yaklaşan etkinliklere en iyi şekilde hazırlamak amacıyla başlatılan “Temiz Şehir, Temiz Esnaf” çalışmaları kapsamında kapsamlı bir saha programı düzenlendi. Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli’nin öncülüğünde gerçekleştirilen ziyaretlere Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı Asım Özer ile Ardahan Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Candar Yılmaz da katıldı.
Kent merkezindeki iş yerlerini tek tek ziyaret eden heyet, esnaflarla bir araya gelerek dükkânların temizliği, dış görünüşü ve şehir estetiğine katkı sağlayacak düzenlemeler konusunda bilgilendirmelerde bulundu. Esnafların görüş ve önerilerinin de dinlendiği ziyaretlerde, ortak sorumluluk bilinciyle hareket edilmesinin önemine vurgu yapıldı.
Bisiklet Festivali Öncesi Yoğun Hazırlık
10-12 Temmuz tarihleri arasında Ardahan’da düzenlenecek Bisiklet Festivali öncesinde şehir genelinde hazırlık çalışmalarının aralıksız sürdüğü belirtildi. Festival süresince Ardahan’a gelecek ziyaretçilerin en iyi şekilde ağırlanabilmesi için kent genelinde temizlik, çevre düzenlemesi ve bakım çalışmalarına hız verildi.
Saha programı sırasında açıklamalarda bulunan Vali Mehmet Fatih Çiçekli, geçtiğimiz günlerde kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları ve diğer paydaşlarla bir araya gelerek Ardahan’ın geleceği ve turizm potansiyeli üzerine önemli kararlar aldıklarını hatırlattı.
“Ardahan el ele geleceğe hazırlanıyor, turizme hazırlanıyor” diyen Vali Çiçekli, “Bugün esnaf odalarımızla birlikte esnaflarımızı ziyaret ederek ‘Temiz esnaf, güzel Ardahan’ anlayışını anlattık. Doğasıyla büyüleyen şehrimizi çarşısıyla, pazarıyla ve kurumlarıyla da en güzel noktaya taşımayı hedefliyoruz. Misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamak için hazırlıklarımızı sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.
“Şehir Bizim, Hep Birlikte Güzelleştirelim”
Kent genelinde taksi duraklarında boyama çalışmalarının yapıldığını ve çeşitli noktalarda bilinçlendirme faaliyetlerinin devam ettiğini belirten Vali Çiçekli, vatandaşlara da çağrıda bulundu.
Ardahan’ın doğal güzellikleri kadar şehir merkeziyle de örnek bir kent olması gerektiğini vurgulayan Çiçekli, “Şehir bizim. Ardahan gerçekten çok güzel. İnsanlarımız da çok güzel. Şehrimiz, çarşımız ve pazarımız da buna uygun hale gelmeli. Güzel olan Ardahan’ımızı daha da güzel yapmak için hep birlikte çalışmalıyız. Önümüzdeki festival günleri başta olmak üzere misafirlerimizi en iyi şekilde karşılamaya hazırlanıyoruz. Çalışanından esnafına, ev hanımından memuruna, işçisinden öğrencisine kadar herkesin bu seferberliğe katkı sunmasını bekliyoruz” dedi.
Ardahan’da başlatılan temizlik ve güzelleştirme çalışmalarının, hem şehir yaşam kalitesine katkı sunması hem de kentin turizm potansiyelini daha görünür hale getirmesi hedefleniyor.
Kaynak: https://www.ardahanmedyagazetesi.com/haber/ardahanda-temiz-sehir-temiz-esnaf-seferberligi-baslatildi-14507
